مربی نفت تهران درگذشت + فیلم لحظه حمله قلبی و مصاحبه

زمان دریافت خبر: دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱

طبقه بندی: ورزشی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرنگار حاضر در محل امروز در تمرین بعد از ظهر نفت تهران علی اکبر دارستانی مربی بدنساز این تیم در تمرین دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان فیاض بخش جان خود را از دست داد. – رحیم ایرانیان ( سرپرست تیم نفت تهران ) ، محسن سیدی ( مربی دروازه بان ها ) و حسین فرکی دوست صمیمی دارستانی نیز پیش از درگذشت دارستانی در بیمارستان فیاض بخش تهران حضور داشتند. – فیلم اختصاصی از لحظه حمله قلبی مربی نفت – حمله قلبی مربی نفت در تمرین امروز – هراتیان: هنوز با پزشک نفت صحبت نکردم/دلیل این عوارض منجر به مرگ …

مربی نفت تهران درگذشت + فیلم لحظه حمله قلبی و مصاحبه

مشاهده متن اصلی خبر

free download movie

وبسایت کلش من مرجع خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز در ایران میباشد.این وبسایت با دارا بودن بخش های مختلفی همچون درج آگهی اکانت٬خرید اکانت٬بخش اخبار و آموزش بازی کلش اف کلنز وبسایتی کامل و مفید را برای طرفداران clash of clans به وجود آورده است.

با توجه به خرید و فروش اکانت های این بازی در داخل کشور و جلوگیری از سو استفاده و کلاهبرداری های احتمالی٬پیشنهاد میشود در صورتی که قصد خرید و یا فروش اکانت کلش خود را دارید.حتما به وبسایت http://clashman.ir مراجعه فرمایید.

کلشمن با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن در حال حاضر معتبر ترین وبسایت بازی کلش اف کلنز در ایران میباشد.بدین ترتیب در سریعترین زمان ممکن میتوانید اکانت کلش اف کلنز مورد نظر خود را خریداری نمایید و یا به فروش برسانید.

هم اکنون بیش از ۵۰۰ اکانت در کلشمن به ثبت رسیده است و بیش از ۳۰۰ اکانت با موفقیت فروخته شده است و بدین ترتیب درآمدی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان به دست فروشندگان اکانت ها رسیده است.شما نیز میتوانید با به فروش رساندن اکانت خود کسب درامد نمایید.

همچنین به منظور آموزش بازی کلش اف کلنز میتوانید به این قسمت مراجع نمایید.